aiTik Wrocław oferuje usługi outsourcingu IT. Dzięki wykorzystaniu naszych możliwości możesz usprawnić działania w swojej firmie – poniżej znajdziesz nasze usługi – kliknij aby wybrać:
Zalety outsorcingu IT
aiTik Wrocław oferuje kompleksowy pakiet usług z zakresu outsourcingu IT, który polega na przekazaniu określonej liczby zadań firmie zewnętrznej. Rozwiązanie to jest nie tylko doskonałą metodą na redukcję kosztów prowadzenia działalności, ale prowadzi także do wymiernych zysków w postaci poprawy jakości zleceń w obszarze informatyki.
Każda firma na obecnym rynku cechuje się zupełnie odmiennym zakresem potrzeb i wymagań. Pakiet outsourcingowy aiTik pozwala wspólnie opracować strategię, która będzie dopasowana konkretnie pod daną tematykę, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji czasu realizacji określonych działań.
Umowa pomiędzy aiTik Wrocław a podmiotem zewnętrznym może mieć charakter dynamiczny – tj. w miarę potrzeb, możemy dostosować i tym samym usprawnić realizację powierzonych nam zadań. Jesteśmy otwarci na stale rosnące wymagania klienta i potrafimy odwdzięczyć się adekwatnym poziomem kompetencji.
Tylko największe firmy są w stanie pozwolić sobie na własny, samodzielny dział IT. Wiąże się to przede wszystkim z generowaniem ogromnych kosztów, związanych z inwestycją tak w zespół, jak i odpowiednie technologie. W przypadku mniejszych firm, zdecydowanie bardziej optymalnym rozwiązaniem jest korzystanie z usług profesjonalnych firm zewnętrznych, które specjalizują się w konkretnych dziedzinach związanych z branżą IT. Korzystając z rozwiązań aITik, zyskujesz m.in.:
- Bezpieczeństwo systemów informatycznych – jeden z podstawowych czynników, o jakie powinna zadbać każda firma. Tylko dostęp do najbardziej aktualnej bazy zabezpieczeń i stałe monitorowanie rynku zagrożeń daje nam gwarancję bezpieczeństwa. Szacuje się, że nawet do 70% firm na polskim rynku nie jest dostatecznie zabezpieczona przed cyberatakami – Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem.
- Dostęp do doświadczonego zespołu, który pracuje jedynie w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Mamy doświadczenie w obsłudze firm o różnych profilach działalności, dzięki czemu wychodzimy naprzeciw ze stale polepszającą się ofertą. Jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które mogą okazać się kluczowe dla znacznego rozwoju Twojej firmy.
- Stały kontakt – w każdym momencie możesz się z nami skontaktować i przedstawić bieżący problem, który rozwiążemy tak szybko, jak to tylko możliwe. Nagłe awarie są naszą specjalnością. Możesz się z nami komunikować zarówno przez e-mail, jak i telefonicznie.
Outsourcing IT – FAQ
1. Jakie są zalety outsourcingu IT?
1) Mniejsze obciążenie finansowe w porównaniu z utrzymywaniem własnego działu IT w firmie.
2) Brak ryzyka przestoju związanego z nieobecnością własnego informatyka z powodu nieobecności w wyniku choroby lub urlop.
3) Brak problemu związanego z rotacją pracowników – rekrutacja pracowników.
4) Większe doświadczenie firmy zewnętrznej związane z obsługą wielu firm, w których funkcjonują różne rozwiązania, potrzeby itp.
5) Dostęp do wiedzy kilku specjalistów w porównaniu z zatrudnianiem pojedynczego fachowca.
6) Wysoka jakość usług gwarantowana chęcią utrzymania umowy z obsługiwanym klientem.
7) Branżowe ubezpieczenie OC od ryzyka związanego z obsługa informatyczną firm.
2. Jakie są przykładowe korzyści outsourcingu IT?
1) Brak uzależnienia firmy od specjalisty w firmie.
2) Wprowadzenie nowszych rozwiązań technologicznych – przyzwyczajenie i wygoda dotychczasowego pracownika do swoich sprawdzonych często już przestarzałych rozwiązań.
3) Przegląd polityk bezpieczeństwa – często okazuje się że dotychczasowy informatyk używał jednego hasła do wielu wrażliwych usług.
4) Firma outsourcingowa często ma większą siłę perswazji dotyczącą wymiany przestarzałego sprzętu, oprogramowania.
5) Zmniejszenie obciążenia związanego z wynagrodzeniem pracownika, utrzymaniem stanowiska pracy – miejsce w biurze, sprzęt itp.
6) Oszczędności – przykładowy koszt utrzymania informatyka to przeciętnie 5,5 tys. zł dla pracodawcy, umowa na obsługę IT to średnio 2 tys. zł netto.
Dokładną ofertę wraz ze wszystkimi korzyściami możemy Państwu przedstawić podczas rozmowy lub spotkania.
Rodzaje współpracy z aiTik Wrocław
Współpraca z nami może zostać oparta o model pełnego wsparcia IT oraz obsługi częściowej. Pierwsze rozwiązanie jest poświęcone w szczególności małym firmom, nieposiadającym dedykowanego działu IT. Obsługa częściowa jest dobrym rozwiązaniem, jeśli zależy Ci jedynie na oddelegowaniu części dotychczasowych obowiązków. Obydwa pakiety zawierają w sobie rzetelną pomoc naszego helpdesku, błyskawiczny czas reakcji, kompleksową obsługę sprzętów oraz propozycję planu rozwoju informatycznego Twojej firmy.
Ponadto oferujemy unikatowe remedium na rozwiązywanie nagłych awarii – pomoc na żądanie. Jeżeli padłeś ofiarą niespodziewanej usterki komputera, systemu, aplikacji czy akcesoriów informatycznych, gorąco zachęcamy do kontaktu. Mamy doświadczenie w sprawnym rozwiązywaniu nagłych zdarzeń i nie boimy się wyzwań. Jesteśmy mobilni i błyskawicznie rozwiązujemy nawet najbardziej skomplikowane awarie.
Przyspiesz rozwój firmy wybierając outsourcing
Polski rynek outsourcingu IT dopiero co wchodzi w wyraźną fazę rozwoju. Małych i średnich firm jest w naszej rodzimej gospodarce coraz więcej i wzrasta tym samym zapotrzebowanie na zewnętrzne firmy informatyczne.
Analizując trendy z zachodu, możemy śmiało przewidzieć kilkukrotny wzrost zapotrzebowania na outsourcing IT w ciągu najbliższych 3 lat. Trend ten ma tendencję zwyżkową. Konkurencja nie śpi – nie zwlekaj:
Zakres świadczonych usług w ramach opieki serwisowej
1) Administracja systemem informatycznym (serwery, stacje robocze, urządzenia peryferyjne):
- zarządzanie bezpośrednie i zdalne systemem – bieżący monitoring systemu IT oraz usuwanie potencjalnych zagrożeń i problemów,
- ewidencja sprzętu komputerowego, ewidencja i zarządzanie licencjami i oprogramowaniem,
- konfiguracja urządzeń informatycznych oraz urządzeń biurowych (faks, kopiarki, drukarki, skanery itp.),
- doradztwo w zakresie zakupów sprzętu informatycznego i biurowego (urządzeń peryferyjnych) oraz optymalizacji infrastruktury informatycznej,
- zarządzanie firmowym serwerem domenowym Active directory, serwerem NAS, serwerem SQL,
- dbanie o aktualizację systemów operacyjnych oraz innego oprogramowania zainstalowanego na komputerach firmowych,
- instalacja i konfiguracja urządzeń sieci informatycznych i ich aktualizacja (w zakresie gwarantowanym przez producenta),
- kontrola zabezpieczeń sieci (firewall, systemów antywirusowych i innych zabezpieczeń),
- pomoc w zarządzaniu firmową stroną internetową (tworzenie kopii zapasowych danych oraz bieżące wsparcie w przypadku problemów z jej funkcjonowaniem, pomoc przy jej aktualizacji),
- zarządzanie serwerem poczty elektronicznej (serwer zewnętrzny), zarządzanie kontami pocztowymi, tworzenie kopii zapasowych poczty.
- cykliczne raportowanie z zakresu m.in. kontroli poprawności wykonania procedur systemowych (backup, w tym poczty mailowej, sterowania zasilaniem awaryjnym) oraz zabezpieczeń sieci, działania systemów antywirusowych i aktualizacji systemów operacyjnych oraz innego istotnego oprogramowania.
2) Serwis techniczny – bieżące usuwanie usterek, awarii sprzętowych oraz systemowych.
3) HelpDesk – zdalna oraz bezpośrednia pomoc użytkownikom.
4) Raportowanie – raporty obejmujące wykryte i usunięte nieprawidłowości oraz wykonane czynności administracyjne.
5) Stałe doradztwo i wsparcie w zakresie rozwoju i poprawy bezpieczeństwa systemu informatycznego w ramach realizacji przejętych obowiązków Administratora Systemów Informatycznych (ASI).