Outsourcing IT we Wrocławiu

aiTik Wrocław oferuje usługi outsourcingu IT. Dzięki wykorzystaniu naszych możliwości możesz usprawnić działania w swojej firmie – poniżej znajdziesz nasze usługi – kliknij aby wybrać:

Pełne wsparcie IT w aitikObsługa częściowa - IT - aitikPomoc informatyczna na żądania w aitik

Zalety outsorcingu IT

aiTik Wrocław oferuje kompleksowy pakiet usług z zakresu outsourcingu IT, który polega na przekazaniu określonej liczby zadań firmie zewnętrznej. Rozwiązanie to jest nie tylko doskonałą metodą na redukcję kosztów prowadzenia działalności, ale prowadzi także do wymiernych zysków w postaci poprawy jakości zleceń w obszarze informatyki.

Każda firma na obecnym rynku cechuje się zupełnie odmiennym zakresem potrzeb i wymagań. Pakiet outsourcingowy aiTik pozwala wspólnie opracować strategię, która będzie dopasowana konkretnie pod daną tematykę, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji czasu realizacji określonych działań.

Umowa pomiędzy aiTik Wrocław a podmiotem zewnętrznym może mieć charakter dynamiczny – tj. w miarę potrzeb, możemy dostosować i tym samym usprawnić realizację powierzonych nam zadań. Jesteśmy otwarci na stale rosnące wymagania klienta i potrafimy odwdzięczyć się adekwatnym poziomem kompetencji.

Usługi aITik - outsourcing

Tylko największe firmy są w stanie pozwolić sobie na własny, samodzielny dział IT. Wiąże się to przede wszystkim z generowaniem ogromnych kosztów, związanych z inwestycją tak w zespół, jak i odpowiednie technologie. W przypadku mniejszych firm, zdecydowanie bardziej optymalnym rozwiązaniem jest korzystanie z usług profesjonalnych firm zewnętrznych, które specjalizują się w konkretnych dziedzinach związanych z branżą IT. Korzystając z rozwiązań aITik, zyskujesz m.in.:

  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych – jeden z podstawowych czynników, o jakie powinna zadbać każda firma. Tylko dostęp do najbardziej aktualnej bazy zabezpieczeń i stałe monitorowanie rynku zagrożeń daje nam gwarancję bezpieczeństwa. Szacuje się, że nawet do 70% firm na polskim rynku nie jest dostatecznie zabezpieczona przed cyberatakami – Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem.
  • Dostęp do doświadczonego zespołu, który pracuje jedynie w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Mamy doświadczenie w obsłudze firm o różnych profilach działalności, dzięki czemu wychodzimy naprzeciw ze stale polepszającą się ofertą. Jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które mogą okazać się kluczowe dla znacznego rozwoju Twojej firmy.
  • Stały kontakt – w każdym momencie możesz się z nami skontaktować i przedstawić bieżący problem, który rozwiążemy tak szybko, jak to tylko możliwe. Nagłe awarie są naszą specjalnością. Możesz się z nami komunikować zarówno przez e-mail, jak i telefonicznie.

Outsourcing IT – FAQ

1. Jakie są zalety outsourcingu IT?

1) Mniejsze obciążenie finansowe w porównaniu z utrzymywaniem własnego działu IT w firmie.

2) Brak ryzyka przestoju związanego z nieobecnością własnego informatyka z powodu nieobecności w wyniku choroby lub urlop.

3) Brak problemu związanego z rotacją pracowników – rekrutacja pracowników.

4) Większe doświadczenie firmy zewnętrznej związane z obsługą wielu firm, w których funkcjonują różne rozwiązania, potrzeby itp.

5) Dostęp do wiedzy kilku specjalistów w porównaniu z zatrudnianiem pojedynczego fachowca.

6) Wysoka jakość usług gwarantowana chęcią utrzymania umowy z obsługiwanym klientem.

7) Branżowe ubezpieczenie OC od ryzyka związanego z obsługa informatyczną firm.

2. Jakie są przykładowe korzyści outsourcingu IT?

1) Brak uzależnienia firmy od specjalisty w firmie.

2) Wprowadzenie nowszych rozwiązań technologicznych – przyzwyczajenie i wygoda dotychczasowego pracownika do swoich sprawdzonych często już przestarzałych rozwiązań.

3) Przegląd polityk bezpieczeństwa – często okazuje się że dotychczasowy informatyk używał jednego hasła do wielu wrażliwych usług.

4) Firma outsourcingowa często ma większą siłę perswazji dotyczącą wymiany przestarzałego sprzętu, oprogramowania.

5) Zmniejszenie obciążenia związanego z wynagrodzeniem pracownika, utrzymaniem stanowiska pracy – miejsce w biurze, sprzęt itp.

6) Oszczędności – przykładowy koszt utrzymania informatyka to przeciętnie 5,5 tys. zł dla pracodawcy, umowa na obsługę IT to średnio 2 tys. zł netto.

Dokładną ofertę wraz ze wszystkimi korzyściami możemy Państwu przedstawić podczas rozmowy lub spotkania.

Rodzaje współpracy z aiTik Wrocław

Współpraca z nami może zostać oparta o model pełnego wsparcia IT oraz obsługi częściowej. Pierwsze rozwiązanie jest poświęcone w szczególności małym firmom, nieposiadającym dedykowanego działu IT. Obsługa częściowa jest dobrym rozwiązaniem, jeśli zależy Ci jedynie na oddelegowaniu części dotychczasowych obowiązków. Obydwa pakiety zawierają w sobie rzetelną pomoc naszego helpdesku, błyskawiczny czas reakcji, kompleksową obsługę sprzętów oraz propozycję planu rozwoju informatycznego Twojej firmy.

Ponadto oferujemy unikatowe remedium na rozwiązywanie nagłych awarii – pomoc na żądanie. Jeżeli padłeś ofiarą niespodziewanej usterki komputera, systemu, aplikacji czy akcesoriów informatycznych, gorąco zachęcamy do kontaktu. Mamy doświadczenie w sprawnym rozwiązywaniu nagłych zdarzeń i nie boimy się wyzwań. Jesteśmy mobilni i błyskawicznie rozwiązujemy nawet najbardziej skomplikowane awarie.

Przyspiesz rozwój firmy wybierając outsourcing

Polski rynek outsourcingu IT dopiero co wchodzi w wyraźną fazę rozwoju. Małych i średnich firm jest w naszej rodzimej gospodarce coraz więcej i wzrasta tym samym zapotrzebowanie na zewnętrzne firmy informatyczne.

Analizując trendy z zachodu, możemy śmiało przewidzieć kilkukrotny wzrost zapotrzebowania na outsourcing IT w ciągu najbliższych 3 lat. Trend ten ma tendencję zwyżkową. Konkurencja nie śpi – nie zwlekaj:

Współpraca z aitik

Zakres świadczonych usług w ramach opieki serwisowej

1) Administracja systemem informatycznym (serwery, stacje robocze, urządzenia peryferyjne):

  • zarządzanie bezpośrednie i zdalne systemem – bieżący monitoring systemu IT oraz usuwanie potencjalnych zagrożeń i problemów,
  • ewidencja sprzętu komputerowego, ewidencja i zarządzanie licencjami i oprogramowaniem,
  •  konfiguracja urządzeń informatycznych oraz urządzeń biurowych (faks, kopiarki, drukarki, skanery itp.),
  • doradztwo w zakresie zakupów sprzętu informatycznego i biurowego (urządzeń peryferyjnych) oraz optymalizacji infrastruktury informatycznej,
  • zarządzanie firmowym serwerem domenowym Active directory, serwerem NAS, serwerem SQL,
  •  dbanie o aktualizację systemów operacyjnych oraz innego oprogramowania zainstalowanego na komputerach firmowych,
  • instalacja i konfiguracja urządzeń sieci informatycznych i ich aktualizacja (w zakresie gwarantowanym przez producenta),
  • kontrola zabezpieczeń sieci (firewall, systemów antywirusowych i innych zabezpieczeń),
  • pomoc w zarządzaniu firmową stroną internetową (tworzenie kopii zapasowych danych oraz bieżące wsparcie w przypadku problemów z jej funkcjonowaniem, pomoc przy jej aktualizacji),
  • zarządzanie serwerem poczty elektronicznej (serwer zewnętrzny), zarządzanie kontami pocztowymi, tworzenie kopii zapasowych poczty.
  • cykliczne raportowanie z zakresu m.in. kontroli poprawności wykonania procedur systemowych (backup, w tym poczty mailowej, sterowania zasilaniem awaryjnym) oraz zabezpieczeń sieci, działania systemów antywirusowych i aktualizacji systemów operacyjnych oraz innego istotnego oprogramowania.

2) Serwis techniczny – bieżące usuwanie usterek, awarii sprzętowych oraz systemowych.
3) HelpDesk – zdalna oraz bezpośrednia pomoc użytkownikom.
4) Raportowanie – raporty obejmujące wykryte i usunięte nieprawidłowości oraz wykonane czynności administracyjne.
5) Stałe doradztwo i wsparcie w zakresie rozwoju i poprawy bezpieczeństwa systemu informatycznego w ramach realizacji przejętych obowiązków Administratora Systemów Informatycznych (ASI).