Obsługa częściowa

Wykorzystaj możliwości aitik.pl aby odciążyć swoich pracowników z działu IT lub nie musieć stale go powiększać. Aitik.pl oferuje Państwu dostęp do specjalistów, którzy pomogą w doraźnych kłopotach informatycznych.

Zaletą takiego rozwiązania, jest możliwość zamówienia szybkiego wsparcia do nagłych problemów lub w przypadku konieczności skonfigurowania dużej ilości sprzętu lub oprogramowania przy niewystarczających zasobach ludzkich w firmach naszych Klientów.

Częściowe wsparcie informatyczne

Część obowiązków, które dotąd powierzali Państwo własnemu działowi IT, mogą zostać zlecone aitik.pl.

Gwarantujemy solidne i rzetelnie podejście do każdego problemu oraz wdrożenie poprawek i usprawnień, których korzyści widoczne będą natychmiast.  Jakie zadania możemy wykonać?

  • obsługujemy stanowiska serwerowe oraz robocze
  • zajmujemy się problemami związanymi z bazami danych
  • poprawiamy przepustowość sieci oraz rozwiązujemy czasowe lub stałe kłopoty z łączność z zewnętrznymi lub wewnętrznymi sieciami
  • zapewniamy bezpieczeństwo zarówno dla systemów jak i programów – pomagamy również dobrać odpowiedni sprzęt, skonfigurować go, wgrać aktualizacje i poprawki
  • pomagamy w obsłudze urządzeń biurowych – często praca bez ich udziału jest bardzo utrudniona. Naszym Klientom pomagamy rozwiązać kłopoty ze sprzętem, przywracając ich funkcjonalności w najkrótszym możliwym czasie
  • jesteśmy w stanie pomóc również w obsłudze aplikacji działających na firmowych urządzeniach mobilnych. Korzystamy z odpowiednich narzędzi analitycznych i diagnozujących co pozwala nam szybko wykryć problem i wprowadzić niezbędne zmiany

Ile kosztuje częściowa obsługa informatyczna?

Naszym Klientom oferuje wsparcie w cenie od 255 złotych miesięcznie. W tym pakiecie zawiera się pomoc naszego helpdesku, szybki czas reakcji, obsługa sprzętów czy przygotowanie planu dla rozwoju informatycznego Państwa firmy.

O szczegółach współpracy z aitik.pl dowiesz się bezpośrednio od nas, przejdź do zakładki kontakt.