Zdalne wsparcie

Usługa zdalnego wsparcia jest przewidziana dla osób, które mają problem z pracą komputera (np. różnorakie błędy aplikacji/systemu operacyjnego), poprzez mały program, nasz technik jest w stanie połączyć się z Państwa komputerem, zdiagnozować problemy i je naprawić.

W celu wykonania usługi zdalnego wsparcia, prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny.
1. Na początek zostaniesz przeniesiony na stronę zdalnego wsparcia poprzez kliknięcie w poniższy obrazek lub link: pomoc.aitik.pl,
2. Naciśnij na strzałkę obok napisu „Rozpocznij nową sesję zdalną”,
3. Wprowadź Twoje imię lub nazwę firmy,
4. Podłączanie do sesji – należy:
– pobrać (zapisać) program, kiedy wyskoczy takowa informacja,
– uruchomić pobrany program, gdy wyskoczy informacja „Uruchom” („Run”),
– po pomyślnym podłączeniu do sesji w pasku zadań (obok daty i godziny), powinna pojawić się nasza ikona aitik „it”,
– w razie problemów z uruchomieniem naciskamy w przeglądarce, w oknie „Podłączanie do sesji” – „Spróbuj następnej opcji” (kolejne kliknięcie spowoduje przetestowanie innej opcji podłączenia, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt telefoniczny).

Kliknij poniżej, aby kontynuować